دانلود همه چیز
دانلود
 
 
پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:, :: 16:38 ::  نويسنده : علی

بازی جنگ های صلیبی یا همان Stronghold Crusader یکی از بازی های قدیمی در سبک استراتژیک میباشد که حالت HD آن توسط FireFly Studios در سوم نوامبر 2012 ریلیز شد. این بازی ابتدا در سال 1993 ساخته شده که در همین سال های متوالی نسخه های متوالی از جنگ های صلیبی به بیرون ارائه شد و توانسته طرفداران بسیاری را بخود جلب کند. جنگ های صلیبی سفری به سرزمین های دوردست عربستان می باشد.
گرافیک بازی استراتژیک دژ محکم جنگ های صلیبی و سبک گیم پلی خاص این بازی که میتوانست جرقه ای برای شرکت های دیگر برای تولید بازی های استراتژیک باشد. در Stronghold Crusader شما باید قلعه ها، دژ های محکم و سنگر های سرسخت خود را بسازید و تا میتوانید از نیروهای انسانی بهره ببرید و لوازم اولیه جنگ را بدست آورید، سربازی ها فدایی، رزمجو و ... بسازید و به دشمن حمله کنید و یا از قلعه خود دفاع کنید.
نیروهای شما دارای سبک و آرایش خاصی برای مبارزه هستند. پیروزی در این بازی کامپیوتری بستگی به هوش و نوع عملکرد شما در روند بازی دارد. سایت دانلود رایگان آخرین نسخه از بازی جنگ های صلیبی که Stronghold Crusader HD نام دارد را برای شما به اشتراک گذاشته است. این بازی بصورت HD بوده و گرافیک بازی در مقایسه به نسخه های دیگر بالاتر است، تمامی سنگر ها، میدان های جنگ، ابزارهای جنگی بصورت HD می باشند و میتواند نظر شما را بخودش جلب کند.

بازی استراتژیک دژ محکم جنگ های صلیبی - Stronghold Crusader HD PC Game

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • ویندوز: Windows XP / Vista / 7
  • رم: 1Mb
  • پردازنده: Pentium 4 1.4 GHz
  • گرافیک: 128MB (همانند ATI Radeon 9600 یا NVidia GeForce 5700)
توجه : شما باید تمامی بخش ها را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید و سپس فایل Stronghold-Crusader-HD-PC-Game-www.fdl.ir.part1.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Extract کلیک کنید.

دانلوددانلود بخش اول | دانلود بخش دوم (حجم : 877 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب
تصویرتصاویر بازی:

Stronghold CrusaderStronghold Crusader


 



پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:, :: 16:35 ::  نويسنده : علی
دانلود بازی کامپیوتری Resident Evil 5


دانلود نسخه ی ریپک در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های
FileSonic,RapidShare


نام بازی: Resident Evil 5
پلتفورم : pc
ژانر: Action (shooter) / 3D / 3rd person
تاریخ انتشار جهانی : Year 2009
تاریخ انتشار در آمریکا : Year 2009
تاریخ انتشار در اروپا : Year 2009
نوع فایل : ریپک
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Capcom
مد بازی : سینگل پلیر ، مولتی پلیر
حمایت توسط : Capcom
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

آیا شما هم از آن دست از گیمر ها هستید که عاشق دیدن صحنه های ترسناک و دلهره آور در بازی های رایانه ای هستید ؟ اگر بخواهم یک پیشنهاد قدیمی به شما بدهم قطعا بازی زیبا و به نسبت قدیمی Resident Evil 5 هست . مطمئنا با دیدن اسم این بازی خاطره های زیبا و در عین حال ترسناک ! برای بسیاری از گیمر ها زنده میشود . چون شرکت سازنده بازی Capcom هیچ رقیبی برای این عنوان در جلوی خود ندید برعکس دیگر سازندگان بیشتر دقت و قوای خود را صرف Redsident Evil5 کرد تا بتواند این عنوان تاریخی خود را همیشه زنده نگه دارد. کمپانی سازنده Resident Evil 5 یعنی Capcom مدت ها قبل اظهار داشت که تاریخ مصرف عنوان های انحصاری به پایان رسیده است و این کمپانی در آینده عنوان انحصاری برای یک Platform خاص را تولید نخواهد کرد Capcom تمام عنوان های اصلی این کمپانی در سال 2009 به بعد را به صورت multi-platform ساخته وهمچنین اکثر بازی هایش از تکنولوژی MT Framework بهره خواهند برد. این تکنولوژی به گونه ای ساخته شده است که ابزار لازم برای اجرای بازی در پلتفرم های XBOX 360 و PC و PS3 رادارد .هدف کمپانی Capcom از multi-platform ارائه کردن بازیهایی مثل Resident Evil 5 و Street Fighter IV یا Bionic Commando بوده است. نابر این این کمپانی که تا چندی پیش به کنسول مایکروسافت اهمیت چندانی نمیداد تصمیم گرفت بهترین بازی خود را برای Xbox360 ارائه دهد این خبر چندان هم برای کسانی که طرفدار بازی های ارائه شده شده برای xbox360 هستند عجیب نخواهد بود چون از زمانی که مایکروسافت خبر ساخت Xbox360 را داد اعلام کرد که در صدد به کار گرفتن طراحان ژاپنی است و حتی از اساتیدی برجسته از شرکت های بزرگ دعوت به همکاری کرده است به عنوان مثال ساکاگوشی خالق مجموعه بازی های پرطرفدار فینال فانتزی طی عقد قراردادی اظهار داشته است چندین بازی انحصاری در سبک RPG برای Xbox360 خواهد ساخت . نسخه پنجم بازی همانند RE4 دوربین را از پشت شخصیت اصلی بازی نمایش می دهد و یکی دیگر از قابلیت های شگفت انگیزی که به بازی اضافه گردیده قابلیت انجام بازی بصورت گروهی است بعنوان مثال دوست شما می تواند بعنوان یک کاراکتر دوم از طریق Xbox Live یا PSN در حین بازی به شما بپیوندد . گرافیک بازی خیلی خوبه و مدل سازی بی عیب و نقص و دقیق شخصیتها کاملا مشهوده مخصوصا شخصیت اصلی ان (کریس). دقت قابل تقدیر و هوشمندانه طراحان باعث شده کوچکترین چیزی از دید طراحان پوشیده نباشد همه چیز از جمله محیط طوری طبیعی و واقعی از اب درامده که بازیکن واقعا احساس میکند در حال تماشای صحنه های واقعی است و در محیط حضور دارد و یکی از عوامل موفقیت تیم در القای ترس و وحشت به بازیکن همین طبیعی و واقعی بودن سکانس هاست . و نکته اخر که سیستم نور این بازی عملا نقطه اوج گرافیک ان است و هوش مصنوعی بازی و فیزیک ان طبق تریلرهایی که بیرون آمده کل نیازی های بازی را برآورده می کند و کم و کاستی احساس نمی شود .اگر به دنبال هیجان هستید به هیچ عنوان ، بازی قدیمی Resident Evil 5 را از دست ندهید ...
دانلود رایگان بازی Resident Evil 5 به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب....
 

قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:

 
فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.
 


راهنمای عمومی نصب بازی ها :
 

اینجا کلیک کنید

 


راهنمای نصب بازی Resident Evil 5 :
 

بعد از دانلود و اکسترکت کردن فایل ها ، فایل خروجی BGTVFR123-R5 که دارای پسوند iso هست از طریق راهنمای نصب عمومی بازی ها اجرا شود .




 

http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif
لینک های کمکی (لینک مستقیم در پایین )

دانلود قسمت 1 از لینک کمکی: RapidShare | FileSonic
دانلود قسمت 2 از لینک کمکی: RapidShare | FileSonic
دانلود قسمت 3 از لینک کمکی: RapidShare | FileSonic

دانلود بازی کامپیوتری Resident Evil 5دانلود بازی کامپیوتری Resident Evil 5دانلود بازی کامپیوتری Resident Evil 5دانلود بازی کامپیوتری Resident Evil 5
 


پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:, :: 16:30 ::  نويسنده : علی

دانلود بازی کالاف دیوتی 8 مدرن وار فار 3   Call of Duty Modern Warfare 3

دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 3 برای کامپیوتر

Call of Duty Modern Warfare 3 STEAM Retail DVD

به همراه کرک معتبر

 

بالاخره بازی فوق العاده محبوب ،جذاب و اکشن کال او دیوتی مدرن وار فار ۳ – Call of Duty Modern Warfare 3 برای دوستداران این بازی محبوب منتشر شد. ندای وظیفه بار دیگر با نسخه جنگ های مدرن پا به عرصه رقابت گذاشته و این خبر بسیار خوبی برای علاقه مندان به سبک اکشن اول شخص است که یک بازی سراسر هیجان و استرس را تجربه خواهند کرد Call of Duty: Modern Warfare 3 داستان نسخه قبلی خود را دنبال می کند و بخش عظیمی از داستان به مبارزات ایالات متحده آمریکا با روسیه مربوط می شود ، نیروهای زمینی امریکا در حال جنگ با نیرو های روسیه در خاک امریکا هستند.Vladimir Makarov بازگشته است. کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish زخمی در حال فرار با Nikolai جاسوس روسی هستند این سه نفر در مخفیگاهی در Dhamasala در هند مخفی شده اند. پس از مدتی مردان Makarov به مخفیگاه حمله کرده و شما باید با شخصیت Yuri که از مردان Nikolai است از مخفیگاه دفاع کنید و….. داستان بازی آنقدر جذاب و حرفه ای نوشته شده که شما را ترقیب به ادامه آن خواهد کرد ، از همه چیز که بگذریم نوبت به گرافیک آن می رسد که فقط می توان آن را تحسین بر انگیز توصیف کرد ، تخریب پذیری محیط بسیار بالا بوده و خونی که در صفحه مانیتور در اثر اصابت تیر به شما پخش می شود نیز بسیار طبیعی و حرفه ای شده است گیم پلی بازی فوق العاده عالی و پیشرفته شده و هیجان وصف ناپذیری هنگام بازی به گیمر منتقل خواهد شد. شما هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

سیستم مورد نیاز برای بازی Call of Duty Modern Warfare 3

System requirements:
- OS: Windows ® XP / Windows ® Vista / Windows ® ۷
- Processor: Intel ® Core ™ ۲ Duo E6600 or AMD Phenom ™ X3 8750 or better
- Memory: 2 GB
- Video: 256 MB of graphics memory and shader 3.0 or better (NVIDIA ® GeForce ™ ۸۶۰۰GT / ATI ® Radeon ™ X1950 or better)
- DirectX ®: DirectX ® ۹.۰c or later
- Hard drive: 16 GB of free space
- Sound card: compatible with DirectX ® ۹.۰c or later
- Internet connection: To activate, connect and use the service requires a broadband Internet connection.

دانلود + عکس هایی بیشتر از بازی در ادامه

 

تصاویری از بازی:

دانلود بازی کالاف دیوتی 8 مدرن وار فار 3   Call of Duty Modern Warfare 3
دانلود بازی کالاف دیوتی 8 مدرن وار فار 3   Call of Duty Modern Warfare 3
دانلود بازی کالاف دیوتی 8 مدرن وار فار 3   Call of Duty Modern Warfare 3
دانلود بازی کالاف دیوتی 8 مدرن وار فار 3   Call of Duty Modern Warfare 3
دانلود بازی کالاف دیوتی 8 مدرن وار فار 3   Call of Duty Modern Warfare 3


دانلود بازی کالاف دیوتی 8 مدرن وار فار 3   Call of Duty Modern Warfare 3 حجم: ۱۳.۸ گیگا بایت

دانلود بازی کالاف دیوتی 8 مدرن وار فار 3   Call of Duty Modern Warfare 3 دانلود:

Filesonic.com
http://www.filesonic.com/file/2820029125/3WM.DOC.ALI213.part01.rar
http://www.filesonic.com/file/2820029175/3WM.DOC.ALI213.part02.rar
http://www.filesonic.com/file/2820034595/3WM.DOC.ALI213.part03.rar
http://www.filesonic.com/file/2820034555/3WM.DOC.ALI213.part04.rar
http://www.filesonic.com/file/2820037215/3WM.DOC.ALI213.part05.rar
http://www.filesonic.com/file/2820037485/3WM.DOC.ALI213.part06.rar
http://www.filesonic.com/file/2820046405/3WM.DOC.ALI213.part07.rar
http://www.filesonic.com/file/2820046475/3WM.DOC.ALI213.part08.rar
http://www.filesonic.com/file/2820052275/3WM.DOC.ALI213.part09.rar
http://www.filesonic.com/file/2820052305/3WM.DOC.ALI213.part10.rar
http://www.filesonic.com/file/2820058635/3WM.DOC.ALI213.part11.rar
http://www.filesonic.com/file/2820058685/3WM.DOC.ALI213.part12.rar
http://www.filesonic.com/file/2820063975/3WM.DOC.ALI213.part13.rar
http://www.filesonic.com/file/2820063905/3WM.DOC.ALI213.part14.rar
Fileserve.com
http://www.fileserve.com/file/buHuJD7/3WM.DOC.ALI213.part01.rar
http://www.fileserve.com/file/SGm3MgZ/3WM.DOC.ALI213.part02.rar
http://www.fileserve.com/file/6DhC9yv/3WM.DOC.ALI213.part03.rar
http://www.fileserve.com/file/udk4CcJ/3WM.DOC.ALI213.part04.rar
http://www.fileserve.com/file/WZHyCzR/3WM.DOC.ALI213.part05.rar
http://www.fileserve.com/file/WjYUcEh/3WM.DOC.ALI213.part06.rar
http://www.fileserve.com/file/JhhQbUJ/3WM.DOC.ALI213.part07.rar
http://www.fileserve.com/file/jZM6zBe/3WM.DOC.ALI213.part08.rar
http://www.fileserve.com/file/5qYzaXD/3WM.DOC.ALI213.part09.rar
http://www.fileserve.com/file/cQFJPvY/3WM.DOC.ALI213.part10.rar
http://www.fileserve.com/file/4GtYws3/3WM.DOC.ALI213.part11.rar
http://www.fileserve.com/file/zMaErMp/3WM.DOC.ALI213.part12.rar
http://www.fileserve.com/file/8Ss44t4/3WM.DOC.ALI213.part13.rar
http://www.fileserve.com/file/NBqfMr4/3WM.DOC.ALI213.part14.rar
Filepost.com
http://filepost.com/files/efe5cm98/3WM.DOC.ALI213.part01.rar/
http://filepost.com/files/cd3m6m87/3WM.DOC.ALI213.part02.rar/
http://filepost.com/files/mfb526me/3WM.DOC.ALI213.part03.rar/
http://filepost.com/files/ed48fecc/3WM.DOC.ALI213.part04.rar/
http://filepost.com/files/ad52ce82/3WM.DOC.ALI213.part05.rar/
http://filepost.com/files/42f33ec1/3WM.DOC.ALI213.part06.rar/
http://filepost.com/files/a597fd8b/3WM.DOC.ALI213.part07.rar/
http://filepost.com/files/b1111f14/3WM.DOC.ALI213.part08.rar/
http://filepost.com/files/43m72b32/3WM.DOC.ALI213.part09.rar/
http://filepost.com/files/mmc6bem8/3WM.DOC.ALI213.part10.rar/
http://filepost.com/files/697a4f37/3WM.DOC.ALI213.part11.rar/
http://filepost.com/files/86m42a77/3WM.DOC.ALI213.part12.rar/
http://filepost.com/files/7cecbd1a/3WM.DOC.ALI213.part13.rar/
http://filepost.com/files/d1771b9d/3WM.DOC.ALI213.part14.rar/

Uploading.com
http://uploading.com/files/51d76cf5/3WM.DOC.ALI213.part01.rar/
http://uploading.com/files/9ffcc89f/3WM.DOC.ALI213.part02.rar/
http://uploading.com/files/67b369cb/3WM.DOC.ALI213.part03.rar/
http://uploading.com/files/8fmc1d22/3WM.DOC.ALI213.part04.rar/
http://uploading.com/files/d4b363e3/3WM.DOC.ALI213.part05.rar/
http://uploading.com/files/d12d45e3/3WM.DOC.ALI213.part06.rar/
http://uploading.com/files/bc9b729d/3WM.DOC.ALI213.part07.rar/
http://uploading.com/files/cafm149m/3WM.DOC.ALI213.part08.rar/
http://uploading.com/files/dc8edmd3/3WM.DOC.ALI213.part09.rar/
http://uploading.com/files/9149am53/3WM.DOC.ALI213.part10.rar/
http://uploading.com/files/5d759d4m/3WM.DOC.ALI213.part11.rar/
http://uploading.com/files/2em6fb74/3WM.DOC.ALI213.part12.rar/
http://uploading.com/files/2fm33527/3WM.DOC.ALI213.part13.rar/
http://uploading.com/files/b6d1dd42/3WM.DOC.ALI213.part14.rar/



پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:, :: 16:26 ::  نويسنده : علی

در این ساعت از سایت دانلود رایگان نسخه کرک شده بازی فوق العاده جذاب Zombie Driver HD که توسط ALI213 کرک شده را برای شما در نظر گرفتیم. سبک بازی اکشن و مسابقه ای بوده و همانطور که از اسم بازی پیداست مسابقه در شهر و در میان زامبی ها به وقوع میپیوندد. درگیر شدن با ماشین سنگین مانند بولدوزر، کامیون آتش و یا حتی یک تانک میتواند در بازی سر و صدای زیادی بپا کند. آهنگ های وحشیانه بازی و له کردن زامبی ها در زیر چرخ های ماشین بازی را خشن تر و جذابتر میکند. شما تا زمانی زنده میمانید یا پیروز میشوید که از یه عرصه خاص پیروی کنید. افراد دل رحم در این بازی جایی ندارند! با از بین بردن زامبی ها و درگیر شدن با رقبا پیروز بازی شوید. هم اکنون میتوانید بازی کامپیوتر زامبی درایور کشتار وحشیانه را با نهایت سرعت از دانلود بازی رایگان دانلود کنید.

بازی زامبی درایور کشتار وحشیانه - Zombie Driver HD PC Game

ویژگی های بازی کامپیوتر زامبی درایور

  • دارای 30 ماموریت اصلی و ماموریت های فرعی با اهداف جایزه های بزرگ
  • 13 وسایل نقلیه مختلف از جمله firetruck، بولدوزر و یا حتی یک تانک
  • دفاع از اهداف اصلی در برابر موج عظیمی از زامبی
  • حمل و نقل کالاهای خطرناک
  • 30 رویداد منحصر به فرد
  • بازی در سه حالت : Race , Eliminator و Endurance
  • دارای ابزارها و سلاح های مختلف برای از بین بردن زامبی ها از قیبل موشک و ...
  • DLC های جدید به بازی اضافه شده است

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • ویندوز: Windows XP/Vista/7
  • رم: 512Mb
  • پردازنده: Intel Core 2 Duo @ 1.6 GHz / AMD Athlon 64 X2 3600
  • گرافیک: 128Mb (nVidia GeForce FX 5500 / ATI Radeon 9500)
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0c
 


 

در این ساعت از سایت دانلود رایگان نسخه کرک شده بازی فوق العاده جذاب Zombie Driver HD که توسط ALI213 کرک شده را برای شما در نظر گرفتیم. سبک بازی اکشن و مسابقه ای بوده و همانطور که از اسم بازی پیداست مسابقه در شهر و در میان زامبی ها به وقوع میپیوندد. درگیر شدن با ماشین سنگین مانند بولدوزر، کامیون آتش و یا حتی یک تانک میتواند در بازی سر و صدای زیادی بپا کند. آهنگ های وحشیانه بازی و له کردن زامبی ها در زیر چرخ های ماشین بازی را خشن تر و جذابتر میکند. شما تا زمانی زنده میمانید یا پیروز میشوید که از یه عرصه خاص پیروی کنید. افراد دل رحم در این بازی جایی ندارند! با از بین بردن زامبی ها و درگیر شدن با رقبا پیروز بازی شوید. هم اکنون میتوانید بازی کامپیوتر زامبی درایور کشتار وحشیانه را با نهایت سرعت از دانلود بازی رایگان دانلود کنید.

بازی زامبی درایور کشتار وحشیانه - Zombie Driver HD PC Game

ویژگی های بازی کامپیوتر زامبی درایور

  • دارای 30 ماموریت اصلی و ماموریت های فرعی با اهداف جایزه های بزرگ
  • 13 وسایل نقلیه مختلف از جمله firetruck، بولدوزر و یا حتی یک تانک
  • دفاع از اهداف اصلی در برابر موج عظیمی از زامبی
  • حمل و نقل کالاهای خطرناک
  • 30 رویداد منحصر به فرد
  • بازی در سه حالت : Race , Eliminator و Endurance
  • دارای ابزارها و سلاح های مختلف برای از بین بردن زامبی ها از قیبل موشک و ...
  • DLC های جدید به بازی اضافه شده است

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • ویندوز: Windows XP/Vista/7
  • رم: 512Mb
  • پردازنده: Intel Core 2 Duo @ 1.6 GHz / AMD Athlon 64 X2 3600
  • گرافیک: 128Mb (nVidia GeForce FX 5500 / ATI Radeon 9500)
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0c
 
توجه : شما باید تمامی بخش ها را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید و سپس فایل http://dl.fdlserver.com/dl69/Zombie-Driver-HD-www.fdl.ir.part1.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Extract کلیک کنید.

دانلود دانلود بخش اول | بخش دوم | بخش سوم (حجم : 1.05 گیگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب
تصویرتصاویر بازی:

Zombie Driver Zombie Driver Zombie Driver Zombie Driver


 



پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:, :: 16:23 ::  نويسنده : علی

ice age a mamooth cover دانلود دوبله فارسي انيميشن كوتاه Ice Age: A Mammoth Christmas

نام انیمیشن: Ice Age: A Mammoth Christmas – عصر یخبندان: کریسمس یک ماموت

ژانر: انیمیشن ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۲۵ دقیقه

حجم: ۱۷۰ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

IMDB

دوبله فارسی

خلاصه داستان: وقتی که سید کیسه ی شادی کریسمس دوستش را خراب می کند و تمامی لیست آرزوهای بابانوئل را به هم می ریزد ، سعی می کند تا همه چیز را دوباره درست کند و به حالت اولیه باز گرداند. در این بازه ، ماجراهای جالبی برای سید پیش می آید و …

 

 

caution دانلود دوبله فارسي انيميشن كوتاه Ice Age: A Mammoth Christmas توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password دانلود دوبله فارسي انيميشن كوتاه Ice Age: A Mammoth Christmas پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود دوبله فارسي انيميشن كوتاه Ice Age: A Mammoth Christmas لینک دانلود – 168.8 مگابایت | لینک کمکی



پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:, :: 16:15 ::  نويسنده : علی

Stronghold3 cover 500x500 دانلود بازی Stronghold 3 برای کامپیوتر

هم اکنون برای شما ورژن کرک شده بازی زیبای Stronghold 3 را برای شما اماده کرده ایم.در این سری ریزه کاری های ساختمان ها بیشتر شده و میتوانید قلعه مورد نظر را با جزییات بیشتری و دلخواه تری بسازید , با گرفیکی واقعی تر و زمان بندی بهتر + حالت زیبای شب , همراه جنگ دو طرفه اقتصادی و مبارزه با ……. و همچنین قابلیت بازی انلاین چند نفره مختلف و عملکرد های مبارزه ای جدید و متفاوت که هم اکنون این بازی با دو نسخه منتشر شده در سایت یاس دانلود اماده دریافت است.

 

 

 

 

 دانلود بازی Stronghold 3 برای کامپیوتر حجم : ۴ گیگابایت

 دانلود بازی Stronghold 3 برای کامپیوتر دانلود پارت اول :uploadstation . filejungle . ul.to

 دانلود بازی Stronghold 3 برای کامپیوتر دانلود پارت ۲ :uploadstation . filejungle . ul.to

 دانلود بازی Stronghold 3 برای کامپیوتر دانلود پارت ۳ :uploadstation . filejungle . ul.to

 دانلود بازی Stronghold 3 برای کامپیوتر دانلود پارت ۴ :uploadstation . filejungle . ul.to

 

 دانلود بازی Stronghold 3 برای کامپیوتر دانلود کرک بازی با حجم ۳ مگابایت : filejungle . uploadstation

 

 

@@@@@@@@@@@@@@@@

نسخه skidrow بازی نیز منتشر شد…….

 دانلود بازی Stronghold 3 برای کامپیوتر حجم : ۳٫۵۴ گیگابایت

 دانلود بازی Stronghold 3 برای کامپیوتر دانلود پارت اول :filepost . filejungle .

 دانلود بازی Stronghold 3 برای کامپیوتر دانلود پارت ۲ :filepost . filejungle .

 دانلود بازی Stronghold 3 برای کامپیوتر دانلود پارت ۳ :filepost . filejungle .

 دانلود بازی Stronghold 3 برای کامپیوتر دانلود پارت ۴ :filepost . filejungle .

 

 دانلود بازی Stronghold 3 برای کامپیوتر دانلود کرک : download



پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:, :: 16:14 ::  نويسنده : علی

دانلود بازی NBA 2K13-بسکتبال ۲۰۱۳

nba 2013 game دانلود بازی بسکتبال 2013 نسخه کامپیوتر NBA 2K13

از سری بازی های بستکبال, NBA از شهرت بسیار خاصی برخوردار است که توانسته در سراسر جهان ۵ میلیون فروش داشته باشد و ۲۵ جایزه ورزشی مختلف دریافت کنند.این بازی همانند بازی والیبال و بازی فوتیال از سری بازی های ورزشی محبوب است.

این بار در سایت دانلود سازان بازی بسکتبال ۲۰۱۳ که با نام NBA 2K13 انتشار و کرک شده است را آماده ی دانلود با لینک مستقیم کرده ایم.

حداقل سیستم مورد نیز بازی NBA 2K13:

OPERATING SYSTEM : Windows XP Service Pack III, Vista Service Pack II, Windows Seven
CPU : Intel Core 2 Duo 2.4 GHz or equivalent AMD processor
RAM : 2 GB or more
Graphic Card : Video card with 512 MB or more memory Nvidia Geforce 6600 or ATI Radeon equivalent
SOUND: Any sound card which supports DirectX 9.0
DIRECT X : Direct X 9.0 or more

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود پارت ۷ : Direct Link

دانلود پارت ۸ : Direct Link

 


 



پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:, :: 16:12 ::  نويسنده : علی
Counter Strike کانتر

نسخه ای که برای شما تهیه کرده ایم نیازی به نصب بر روی سیستم عامل را ندارد و تنها کافیست تا با یک بار کلیک بازی را اجرا کنید . با کپی کردن این نسخه بر روی فلش مموری خود می توانید آن را همیشه همراهتان داشته باشید تا در هر مکانی که به کامپیوتر دسترسی داشتید استفاده نمایید .

حجم نسخه پرتابل در حد محسوسی کاهش یافته است و می توانید به سادگی آن را بر روی هر گونه Flash Memory کپی نمایید .
حجم : ۶۴٫۵۳ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم



پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:, :: 16:10 ::  نويسنده : علی

دانلود ترینر کالاف دیوتی ۸   Call of Duty Modern Warfare 3

امروز برای شما کاربران عزیز ترینر بازی اکشن و فوق العاده محبوب کالاف دیوتی ۸ مدرن وار فار ۳ – Call of Duty Modern Warfare 3 رو آماده دانلود کردم. امیدوارم که از اون لذت ببرین. شما هم اکنون می‌توانید ترینر این بازی فوق العاده را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

دانلود ترینر کالاف دیوتی ۸   Call of Duty Modern Warfare 3 فرمت: EXE

دانلود ترینر کالاف دیوتی ۸   Call of Duty Modern Warfare 3 حجم: ۱ مگا بایت

دانلود ترینر کالاف دیوتی ۸   Call of Duty Modern Warfare 3 دانلود: دانلود مستقیم

دانلود ترینر کالاف دیوتی ۸   Call of Duty Modern Warfare 3 رمز: www.yasdl.com

دانلود ترینر کالاف دیوتی ۸   Call of Duty Modern Warfare 3 منبع: یاس دانلود



پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:, :: 16:8 ::  نويسنده : علی

Strongholdextereme2008 دانلود بازی stronghold Crusader Extreme برای کامپیوتر

 

در این بازی مثل دیگر بازی های استراتژی شما باید منابع خود را با استفاده از کارگران بدست بیاورید و در انبارهای خود ذخیره کنید سپس با استفاده از منابع جمع اوری شده به ساخت خانه بپردازید این خانه ها می توانند سرباز خانه . اصطبل . انبار های بیشتر . اسلحه سازی . مزرعه و بسیاری از خانه های دبیگر باشند. شما با استفاده از سرباز خانه می توانید کمانداران و نیزه داران و بسیاری از سرباز های دیگر را بسازید و با ساتفاده از اسلحه سازی و زره سازی مقاومت و قدرت سربازان خود را بالا ببرید و با نیرویی که ساخته اید با استراتژی خودتان به جنگ دشمن بروید.هم اکنون این بازی از سایت یاس دانلود اماده ی دریافت است.
 

 

برای دانلود اینجا کلیک کنید



پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:, :: 16:6 ::  نويسنده : علی

Strong 2.jpg
پس گذشت مدت کمی بالاخره نسخه دوم بازی جنگ های صلیبی در سایت میهن دانلود قرار گرفت.
این بازی در سال 2005 در ماه اوریل منتشر شد. این بازی در اصل از هسته اصلی بازی قدرت گرفته است. در این نسخه اصلاحات بسیاری انجام گرفته است و گرافیک بازی بالا تر رفته است اما خیلی از علاقه مندان این بازی استراتژی بر این عقیده اند که نسخه اول بهتر از نسخه دوم و نسخه سوم بهتر از هر دو نسخه هست که بزودی نسخه سوم هم می توانید از سایت میهن دانلود به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.
اگر بازی را به صورت داستانی بازی کنید شما در نقش یک شوالیه هستید که در میان ملت های قدرتمند دیگر هست و باید با تدبیر و اندیشه خود شهر خود را گسترش داده منابع را به وسیله ساختمان های مختلف مانند چوب بری مزرعه و معدن های مختلف جمع اوری کنید و به ساخت یک قلعه بپردازید و وقتی به قدرت دفاعی خود اطمینان پیدا کردید با نیرویی که ساخته اید با استفاده از منجنیق دیوار شهر رقیب خود را خراب کرده و با نیرو های خود به شهر ان ها خماه کنید و لرد ان ها را کشته و در جنگ پیروز شوید.

برخی از ویژگی ها و عکس ها در ادامه مطلب

 


 
برخی از ویژگی های این بازی:
-گرافیک بالاتر نسبت به نسخه قبلی
-اسلخه های جدید تر
-منابع جدید تر
-قابلیت ساخت نقشه به سلیقه خود
-ساخت سواره نظام
-ساختن شوالیه
-ساختن کمانداران مختلف
-موضوعی زیبا
-هیجان بالا
-نمره 9.2 در گیم اسپات
-مناسب برای سنین بالای 8 سال
-انجام گرفتن بازی در قرون وسطی
سیستم مورد نیاز:
-
تمامی ویندوز ها
-سی پی یو 1.4 گیگاهرتز به بالا
-رم 256 مگابایت به بالا
گرافیک 32 مگابایت به بالا-
924072_20050428_screen002.jpg
s24776_pc_25.jpg

پسورد:www.mihandownload.com
-------------------------------------------------------------
نسخه فارسی:
دانلود پارت 1 با حجم 200 مگابایت
دانلود پارت 2 با حجم 200 مگابایت
دانلود پارت 3 با حجم 200 مگابایت
دانلود پارت 4 با حجم 200 مگابایت
دانلود پارت 5 با حجم 200 مگابایت
دانلود پارت 6 با حجم 200 مگابایت
دانلود پارت 7 با حجم 90 مگابایت

پسورد:www.mihandownload.com
 


پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:, :: 16:4 ::  نويسنده : علی
بیش از ۶ سال از انتشار اخرین Hitman می گذرد.شاید جالب باشد که بدانید مجموعه ی هیتمن تا به حال چنین فاصله ای بین قسمتهای خود را تجربه نکرده است و در بدترین شرایط Hitman Blood Money پس از Hitman Contracts با اختلاف دو سال به بازار امد . بدون شک دلیل اصلی این فاصله ی ۶ ساله به ساخت دو عنوان “کین و لینچ” و “Mini Ninjas ” توسط استودیوی IO یعنی سازنده ان برمی گردد . سازندگان بازی بارها ذکر کرده اند در ساخت بازی تمام سعیشان را به کار بسته اند تا دامنه ی وسیع تری از مخاطبان را جذب کنند.Absolution ساده تر از قسمت های قبلش خواهد بود اما همچنان در بعضی مراحل گیمرهای حرفه ای می طلبد.تیم یازنده این بازی یعنی IO اعلام کرده که موفق شده بخش اکشن را با بهترین تعادل ممکن بسازد و وارد مجموعه کلاسیک هیتمن کند.در اینجا سوالی مطرح می شود که هیتمن جدید به چه میزان به ریشه های قبلی خود وفادار مانده است.تیم سازنده در این باره نیز تاکید کرده اند که در طراحی مراحل بیشترین تلاش خودشان را کرده اند تا این عنوان بی نقص به بازار وارد شود.با وجود اینکه مکانیک های جدیدی از جمله “غریزه” به گیم پلی بازی اضافه شده اند اما هنوز هم این غریزه ی خود بازیکن است کهبه وی در مراحل کمک خواهد کرد.در Absolution می توان هر ماموریت را اب استفاده از جند روش مختلفبه پایان رساند. مامور ۴۷ ما پس از غیبتی قریب به ۶ سال به عرصه بازی باز می گردد و ما امیدواریم که با دست پر برگرد.د.مکانیک های کلاسیک بعلاوه ی ایده های نوین , اکشن منطثی و جذاب, داستان پر کشش و میان پرده های پر هزینه کهبه لطف موتور پایه Glisher 2 فراهم امده اند , همه وهمه تولید هیتمنی ناب و سرگرم کننده در ماه های پایانی نسل هفتم می دهند.

 




سبک بازی: Stealth Action
سازنده: IO Interactive
ناشر: Square Enix
تصاویر محیط بازی :

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :
1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.
۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.
۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت دانلودها نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

توجه:از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

دانلود در پارت های ۱ گیگابایتی:
دانلود پارت ۱ : Multiupload Direct Link
دانلود پارت ۲ : Multiupload Direct Link
دانلود پارت ۳ : Multiupload Direct Link
دانلود پارت ۴ : Multiupload Direct Link
دانلود پارت ۵ : Multiupload Direct Link
دانلود پارت ۶ : Multiupload Direct Link
دانلود پارت ۷ : Multiupload Direct Link
دانلود پارت ۸ : Multiupload Direct Link
دانلود پارت ۹ : Multiupload Direct Link
 


پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:, :: 16:3 ::  نويسنده : علی

hercules game

پس از آنکه بازی های قدیمی را در دانلود کده برای دانلود کاربران گرامی قرار دادیم و مورد توجه بسیاری قرار گرفت ، امروز یکی دیگر از بازی های بسیار زیبا ، جذاب و خاطره انگیزی که چندین سال پیش افراد زیادی را به خود مشغول کرده بود برای دریافت رایگان قرار داده ایم . هرکول نام این بازی هیجان انگیز و همچنین شخصیتی است که شما آن را به سوی از بین بردن اهریمن ها و افراد خبیث پیش ببرید و هر مرحله با نابود سازی غول هایش با امتیازهای حد اکثری به پایان برسانید . از آنجا که اکثر کاربران با این بازی آشنایی کامل را دارند از توضیحات بیشتر فاکتور گرفته و شما را به لذت تجربه ی دوباره ی آن دعوت می کنیم .


 

 


 

hajmحجم : ۴۵٫۱۶ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

crack پس از نصب بازی دو فایل Home.Reg و HERC.REG را اجرا کنید تا بازی فعال شود .


 



پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:, :: 16:0 ::  نويسنده : علی

casit محافظ کاسیت (قفل فایل و پوشه) نسخه 4

محافظ کاسیت (قفل فایل و پوشه) نسخه ۴٫۰
طراح و برنامه نویس : علی نصیری

توضیحات:
مطمئنا برای شما هم بارها پیش آمده که خواسته اید بر روی فایل ها و پوشه های خود قفل و پسوردی را قرار داده و از آن ها در برابر دسترسی دیگران جلوگیری کرده و امنیت فایل های خود را برقرار سازید و برای این کار نیز نرم افزارهای فراوانی را امتحان کرده اید که نتایج دلخواه شما را نداشته اند.
اما اکنون باز هم آزمایشگاه پیشرو سیستم بعد از حدود ۱ سال و نیم اقدام به ارائه و انتشار نسخه جدید ( ۴٫۰ ) نرم افزار بسیار مفید و کاربردی محافظ کاسیت کرده است که علاوه بر امکانات فراوانی که داراست به زبان شیرین فارسی طراحی شده و در اختیار تمام ایرانیان و شما کاربر عزیز قرار داده است.
شما با استفاده از آن می توانید از فایل ها و پوشه های خود در برابر دیگران محافظت نمایید.
محافظ کاسیت که توسط علی نصیری طراحی گردیده است نرم افزاری است که برای قفل کردن فایل ها و پوشه های شخصی شما به کار می رود و این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید علاوه بر پوشه ها، فایل های مورد نظر خود را نیز با امنیتی فوق العاده قفل گذاری کرده تا دیگران به هیچ وجه نتوانند به فایل ها و پوشه های شما دسترسی یابند.

نکته: رمز عبور اولیه نرم افزار ” ۱ ” میباشد که شما میتوانید بعد از ورود به نرم افزار از طریق گزینه ” تغییر رمز عبور ” رمز جدید و دلخواه خود را وارد و ثبت کنید.

  • امکانات جدید و قابلیت های کلیدی نرم افزار:
  • زبان فارسی (کامل)
  • تغییر پوسته نرم افزار
  • گرافیک بالا و زیبایی نرم افزار
  • محیط ساده و کاربر پسند
  • برطرف شدن باگ های نسخه های قبل
  • پشتیبانی از انواع فایل ها و فرمت های مختلف
  • امنیت فوق العاده بالا در حفاظت فایل ها و پوشه ها
  • اضافه کردن پسورد ساز جهت بالا بردن امنیت پسورد
  • طراحی سیستم بایگانی (لیست محافظت شده ها)
  • جستجو در بایگانی و معرفی به جایگاه با یک کلیک
  • طراحی نسخه جدید قفل پوشه
  • اظافه کردن بانک اطلاعات به نرم افزار جهت ثبت تمامی فایل ها و پوشه های قفل شده
  • امکان پشتیبان گیری و بازگردانی تمامی اطلاعات نرم افزار
  • امکان گزارش گیری از لیست فایل ها و پوشه های قفل شده
  • امکان تغییر رمز ورود به نرم افزار به همراه سوال و جواب امنیتی
  • امکان بازیابی رمز فراموش شده برای ورود به نرم افزار (مانند ایمیل یاهو)
  • سیستم ارسال ایمیل به همراه فایل ضمیمه
  • قابلیت به روز رسانی نرم افزار
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
  • و ...


ادامه مطلب ...


پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:, :: 15:46 ::  نويسنده : علی

dolphin browser hd.jpg دانلود مرورگر فوق قوی دلفین Dolphin Browser HD 8.1.1


 

Dolphin Browser دیگر برای همه ی وبگردان آندرویدی آشناست . با دلفین همه امکانات که برای یک وبگردی لذت بخش نیاز دارید زیر انگشتان شما است و کافیست وارد دنیای بزرگ اینترنت شوید . شما میتوانید این مرورگر را بر روی آندروید ۲٫۱ به بالا نصب کنید.

برخی از ویژگی های نرم افزار:

- قابلیت جستجو صوتی

- مشاهده صفحات به صورت تب

- افزونه های بیشتر

- و . . .



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:, :: 15:39 ::  نويسنده : علی
دانلود Assassin's Creed 3 - بازی کشیش قاتل 3

از جنگ های صلیبی تا قرون وسطا را با سری بازیهای Assassin's Creed پشت سر گذاشتیم. با 2 قهرمان به نام های الطائر(Altair) و اتزیو (Ezio) آشنا شدیم که هر دوی آن ها ماجراهای خاص خودشان را دنبال کردند. این سری از بازی ها که به صورت سالانه راهی بازار می شوند، اکنون توانسته اند طرفداران بسیار زیادی برای خود دست و پا کنند و با ماجراهای خود بازیکنان را هیجان زده کنند. بعد از عرضه Assassin's Creed II و نسخه های Spin-off آن، اینبار نوبت به نسخه سوم این سری رسیده است. بازی ای که به گفته Ubisoft کار ساخت آن از 3 سال پیش شروع شده و اکنون ما شاهد نتیجه نهایی آن هستیم.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:, :: 15:33 ::  نويسنده : علی
دانلود Special Enquiry Detail 2 - کمک به کارآگاهان در کشف راز قتل

در بازی Special Enquiry Detail 2: Engaged to Kill v1.0.395 این بار در نقش کارآگاهی مجرب و حرفه ای در یک بازی پرتنش و مرموز ظاهر شوید و با استفاده از مهارت های خود مثل توانایی مخفی کردن اشیا و... راز قتل عروس جوان را بیابید. شما باید در 6 مرحله جذاب و هیجان انگیز از 49 صحنه جرم بازدید کنید و از طریق مصاحبه با متهمان به سر نخ هایی در مورد قاتل دست یابید. بازیکنان باید با جمع آوری شواهد و مدارک این قاتل زنجیره ای را قبل از اینکه قتل دیگری مرتکب شود دستگیر کنند و برای محاکمه به مراجع قضایی تحویل دهند.




 


ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود و آدرس hamedan1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 229
بازدید کل : 87475
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1