دانلود بازی رزیدنت ایول5
 
دانلود همه چیز
دانلود
 
 
پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:, :: 16:35 ::  نويسنده : علی
دانلود بازی کامپیوتری Resident Evil 5


دانلود نسخه ی ریپک در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های
FileSonic,RapidShare


نام بازی: Resident Evil 5
پلتفورم : pc
ژانر: Action (shooter) / 3D / 3rd person
تاریخ انتشار جهانی : Year 2009
تاریخ انتشار در آمریکا : Year 2009
تاریخ انتشار در اروپا : Year 2009
نوع فایل : ریپک
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Capcom
مد بازی : سینگل پلیر ، مولتی پلیر
حمایت توسط : Capcom
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

آیا شما هم از آن دست از گیمر ها هستید که عاشق دیدن صحنه های ترسناک و دلهره آور در بازی های رایانه ای هستید ؟ اگر بخواهم یک پیشنهاد قدیمی به شما بدهم قطعا بازی زیبا و به نسبت قدیمی Resident Evil 5 هست . مطمئنا با دیدن اسم این بازی خاطره های زیبا و در عین حال ترسناک ! برای بسیاری از گیمر ها زنده میشود . چون شرکت سازنده بازی Capcom هیچ رقیبی برای این عنوان در جلوی خود ندید برعکس دیگر سازندگان بیشتر دقت و قوای خود را صرف Redsident Evil5 کرد تا بتواند این عنوان تاریخی خود را همیشه زنده نگه دارد. کمپانی سازنده Resident Evil 5 یعنی Capcom مدت ها قبل اظهار داشت که تاریخ مصرف عنوان های انحصاری به پایان رسیده است و این کمپانی در آینده عنوان انحصاری برای یک Platform خاص را تولید نخواهد کرد Capcom تمام عنوان های اصلی این کمپانی در سال 2009 به بعد را به صورت multi-platform ساخته وهمچنین اکثر بازی هایش از تکنولوژی MT Framework بهره خواهند برد. این تکنولوژی به گونه ای ساخته شده است که ابزار لازم برای اجرای بازی در پلتفرم های XBOX 360 و PC و PS3 رادارد .هدف کمپانی Capcom از multi-platform ارائه کردن بازیهایی مثل Resident Evil 5 و Street Fighter IV یا Bionic Commando بوده است. نابر این این کمپانی که تا چندی پیش به کنسول مایکروسافت اهمیت چندانی نمیداد تصمیم گرفت بهترین بازی خود را برای Xbox360 ارائه دهد این خبر چندان هم برای کسانی که طرفدار بازی های ارائه شده شده برای xbox360 هستند عجیب نخواهد بود چون از زمانی که مایکروسافت خبر ساخت Xbox360 را داد اعلام کرد که در صدد به کار گرفتن طراحان ژاپنی است و حتی از اساتیدی برجسته از شرکت های بزرگ دعوت به همکاری کرده است به عنوان مثال ساکاگوشی خالق مجموعه بازی های پرطرفدار فینال فانتزی طی عقد قراردادی اظهار داشته است چندین بازی انحصاری در سبک RPG برای Xbox360 خواهد ساخت . نسخه پنجم بازی همانند RE4 دوربین را از پشت شخصیت اصلی بازی نمایش می دهد و یکی دیگر از قابلیت های شگفت انگیزی که به بازی اضافه گردیده قابلیت انجام بازی بصورت گروهی است بعنوان مثال دوست شما می تواند بعنوان یک کاراکتر دوم از طریق Xbox Live یا PSN در حین بازی به شما بپیوندد . گرافیک بازی خیلی خوبه و مدل سازی بی عیب و نقص و دقیق شخصیتها کاملا مشهوده مخصوصا شخصیت اصلی ان (کریس). دقت قابل تقدیر و هوشمندانه طراحان باعث شده کوچکترین چیزی از دید طراحان پوشیده نباشد همه چیز از جمله محیط طوری طبیعی و واقعی از اب درامده که بازیکن واقعا احساس میکند در حال تماشای صحنه های واقعی است و در محیط حضور دارد و یکی از عوامل موفقیت تیم در القای ترس و وحشت به بازیکن همین طبیعی و واقعی بودن سکانس هاست . و نکته اخر که سیستم نور این بازی عملا نقطه اوج گرافیک ان است و هوش مصنوعی بازی و فیزیک ان طبق تریلرهایی که بیرون آمده کل نیازی های بازی را برآورده می کند و کم و کاستی احساس نمی شود .اگر به دنبال هیجان هستید به هیچ عنوان ، بازی قدیمی Resident Evil 5 را از دست ندهید ...
دانلود رایگان بازی Resident Evil 5 به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب....
 

قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:

 
فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.
 


راهنمای عمومی نصب بازی ها :
 

اینجا کلیک کنید

 


راهنمای نصب بازی Resident Evil 5 :
 

بعد از دانلود و اکسترکت کردن فایل ها ، فایل خروجی BGTVFR123-R5 که دارای پسوند iso هست از طریق راهنمای نصب عمومی بازی ها اجرا شود .




 

http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif
لینک های کمکی (لینک مستقیم در پایین )

دانلود قسمت 1 از لینک کمکی: RapidShare | FileSonic
دانلود قسمت 2 از لینک کمکی: RapidShare | FileSonic
دانلود قسمت 3 از لینک کمکی: RapidShare | FileSonic

دانلود بازی کامپیوتری Resident Evil 5دانلود بازی کامپیوتری Resident Evil 5دانلود بازی کامپیوتری Resident Evil 5دانلود بازی کامپیوتری Resident Evil 5
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود و آدرس hamedan1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 391
بازدید کل : 87863
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1